onsdag 1 april 2015

Önskar Dig en.....




2 kommentarer:

Paula i pörtet sa...

GLAD PÅSK BÄSTA VÄNISKA
Hoppas du får äta och dricka gott och umgås med trevligt folk
Kram

Paula i pörtet sa...

Hej, hoppas påskmaten smakade, jag har ätit väldigt gott i påsk, mat är nog min enda kreativa ådra...Men, jag har verkligen saknat min familj detta år. Dotter och barnbarn hade jag velat träffa, men det funkade tyvärr inte denna gång, dels hade jag varit tvungen att ta med Blinka som är i höglöp och dels åkte sista slantarna iväg swisch till tandis, lagningen gick på två o ett halvt tusen...bitter, ja det är bara förnamnet.
Jag kan inte tvätta Blinka i diskhon för där har jag bara en vanlig vattenkran. Hon blir ju smutsig under magen och duschmunstycket behövs för att kunna spola rent, dessvärre. Men, på fredag trimmas hon ner och sen blir livet mycket lättare! Kram från pörtet