fredag 10 april 2015

Mums filibabba!

Goda, snälla, bakande grannar är GULD värt!
Igår skjutsade jag min granne, Lena, till Uddevalla fram och tillbaka. Till saken hör att hon flera gånger sedan jag flyttade hit har kommit och lämnat över goda bakverk och idag kom överraskningen i form av DETTA!


Silviakaka!

10 stora bitar!
Har aldrig smakat dom tidigare och såå goda dom är!
Dessutom DETTA!


Rulltårta med äpple!

Här är den delad för att få plats på fatet, för den var stor och lång!
Hur god som helst!


Allt detta fick jag, som tack för att jag agerade chaufför igår!
Detta kallar jag lycka! Att få äta sådana läcker heter till kaffet? Mums filibabba!

Tack, snälla Lena, för att Du finns och gör livet lite roligare, och godare, här på Åsavägen!

Önskar alla en trevlig vårhelg!
På återseende!

Inga kommentarer: