måndag 24 september 2012

Mera nytt!

Mera shopping!
Har köpt mig en ny kofta i färger som jag gillar.


Skickade efter den och en mullvadsfärgad tröja från www.klingel.se. Men tröjan var för stor, så den har jag skickat tillbaka för byte.

Nu kommer det ju kalla dagar och då är det gott att ha något varmt att ta på sig och dessutom börjar mina andra tröjor och koftor att bli lite slitna.
Den här koftan och den nya tröjan, kommer jag nog inte att ha till vardags bland slafsiga och håriga hundar, då passar nog mina gamla bättre. Man måste ju ha något att ta på sig om man ska ut nånstans också!

Klingel har mycket snyggt, även om dom är något dyrare än andra postorderfirmor. Men hittar jag något som jag gillar, så lägger jag gärna en slant extra. Bra kvalité är det också på kläderna. I alla fall dom som jag har köpt, för dom har jag haft i flera år.

Så nu väntar jag bara på den andra tröjan och den skall jag visa när den kommer!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: