fredag 14 september 2012

Lurad!

På konfekten, kan man säga. Laddade ner det WPprogrammet som jag skrev om tidigare. Ett jäkla jobb! Jag är ju van att använda css och html, för att ändra på min hemsida och i bloggen. Här var det php och MySQL. Vad fanken är det?
Jo, med det bygger man dynamiska sidor. Vad nu det är för något? Har en aning, men inget som jag kommer att lägga ner tid på att hålla på med. OCH DESSUTOM!!!

Så gick det inte alls att få den layout jag ville ha!
Finns ju många som man kan välja på, men jag vill kunna byta bakgrund, färger, header och storlekar och bredder. Allt efter humör och lust. Så nu skippar jag den delen av WP och håller mig till den vanliga.

Det har jag kommit fram till efter mååånga timmars jobb med den som jag laddade ner!

Eftersom jag inte har så mycket att skriva om, så måste jag ju göra bloggen intressant på annat sätt. Det måste ju hända något på bloggen, så det blir intressant. Antingen ett inlägg, eller så ett nytt utseende.

Jaha! Då hade jag inte mera att skriva om den här gången.
HOPPAS ATT DU FÅR EN FIN FREDAG!

Inga kommentarer: