lördag 14 juli 2018

Lite av varje!

Solen fortsätter att terrorisera mig! Pust! Det är alldeles för varmt för mig, det blir inte många knop gjorda numera. Hoppas på regn och svalare väder?
Det gör mina blommor på balkongen också!


Det går åt en hel del vatten och ibland hinner jag knappt med att vattna i värmen? Tycker inte blommorna ser lika fina ut och blommar lika bra som tidigare år? Vet inte om det beror på värmen eller på att jag gödslade jorden för mycket? 
På bilden ser det i alla fall bra ut!
Nu blommar en av liljorna bl.a.


Vacker, eller hur?
Det är en till på gång att blomma, som syns till höger i bild. Den ska vara mörkröd? Ska likna den jag haft tidigare år, men som jag inte lyckades få tag på i år.
Spännande!
Till sist önskar jag Dig en fin söndag!

Ha det gott och på återseende!

/Britten

Inga kommentarer: