fredag 25 december 2015

Granen står...

...så grön och grann i stugan!
Men inte i min stuga, utan i Carinas, min dotter's.


Inte jag som tagit bilden, utan Carina. Jag tog inga bilder på den goda julmiddagen och julklappsutdelningen. Börjar visst få dåligt minne, för det glömde jag alldeles bort?

Som Du förstår så firade jag julaftonen hos Carina med familj. Det var mycket god mat och jag stod för köttbullarna, gravad lax, Janssons frestelse och äggost som efterrätt. 
Många julklappar delades ut och jag fick en stor marsipangris, en prenumeration på en valfri tidning och 2 fina kökshanddukar.

Efter middag och julklappsutdelning, som gjordes av en liten Tomtemor (Meja), så kom jag hem vid 21-tiden.

Önskar alla som tittar in, en fortsatt fin jul!

Ha det gott och på återseende!

/Britten

2 kommentarer:

Kicki sa...

Mysig jul verkas det som.

Paula i pörtet sa...

Hej, tänk att ni råkar ha samma hundras också, skoj! Ja nu är julen slut, over and done, nyåret står för dörren, inga löften planeras detta nyår heller. Hur gick det med snön, töade den bort lika fort som den kom? Vi har lite vitt, men det är inte utlovat nåt mer så jag hoppas köldgraderna består. Nu är det bystat i byn, 500 bybor, lika många flyktingar och flera hundra stugor i fritidsbyn fullbokade. Det märks när man ska gå och handla...o det är ju bra för byns affär.
Funderar på vad jag ska satsa på till nyår, hummer är ingen favorit..
God fortsättning och gott slut på året/Kram