onsdag 7 maj 2014

Har Du sett?

Min nya paradhandduk!



Inköpt på Tradera för ett tag sen. Nu hänger den på sin plats i köket.
Man kan ju tycka att jag har möjlighet och kunskap att sy en själv, men ibland blir jag så förälskad i färdigbroderat som jag hittar på Tradera till en billig penning.
Faktiskt så har jag paradhanddukar som ska broderas, men jag har annat som måste bli klart först. Många fler wip:s än de som ligger under rubriken här ovan!


Nu när jag flyttade tillbaks till 2:an igen, så satte jag upp mina blå-vita kryddburkar och det andra i blå-vitt som jag hade där sist.
Jag behövde inte borra nya hål för hyllorna, eftersom de gamla satt kvar. *S*
Köket skall målas om när jag uppbådat tillräckligt med lust att börja plocka ner sakerna och riva ner tapeten. Förhoppningsvis blir det snart? ;)

Här har det regnat i 2 dagar, så det blir lite innejobb såsom städning och hundvård. Tur att det regnar ibland, så det blir lite sånt gjort också. 

Ha en fin dag!


Inga kommentarer: