fredag 19 april 2013

Fredagsmys!

Ikväll ska jag äta pizza! Mmmm!
Det blev inget handlat igår, så jag gav mig iväg idag istället. När jag kom in på affären så sprang jag på Carina och Meja. Vilken överraskning!
Meja hjälpte mormor att plocka varor i vagnen och Carina fick möjlighet att gå och handla för sig själv en stund. När vi handlat det mesta, så kom Carina och sa att Meja skulle följa med och få köpa lördagsgodis. Det ville hon ju gärna!

Jag brukar inte ha något fredagsmys, så därför tänkte jag slå ett slag för det ikväll.
Eftersom jag inte är någon som bakar, så köpte jag ett färdigt Pizzakit och "pålägg". Det blir med tonfisk, räkor, musslor, oliver och champinjoner, förutom tomater och ost.
Lättvint ska det vara!


Detta är en förebild, alltså en bild före och om det blir någon efterbild, återstår att se. Då kanske jag inte hinner fota och sen är jag väl för mätt!

Önskar Er i alla fall en fin fredagskväll!

Inga kommentarer: