onsdag 24 april 2013

Dagens plan!

Byta däck, som inte blev gjort i söndags.
Lite vårstädning.
Ev. klippa lite på häcken.
Handla.
Prova på Rallylydnad på Orust BK.

Det var planerna det, sen återstår det att se hur mycket som blir gjort!
Inget vackert väder här idag, men än har det inte börjat regna som dom lovat. Rallylydnaden är i den gamla ridhallen, så det går ju an. Ska bli spännande att se hur det går? Skall ta med mig Klicker den här gången och vi ska träffa Oskars farmor och farfar där strax före halvsju. Pratade med dom igår och dom undrade om jag ville testa också och det kan ju vara kul att prova något nytt.
Nyttigt för Klicker att få lite miljöträning, för det blir ju alldeles för sällan numera. Kanske jag kan få en spark i baken och börja träna hundarna, för det har då legat i träda i över ett år nu?

Jag har börjat lite smått med vårstädningen. Tar lite här och lite där även om det är någotsånär organiserat. Skönt att få det gjort, så jag kan koncentrera mig på annat som behöver göras också!
Jag har häcken full! *S*

Så nu ska jag inte sitta här längre, utan sätta fart!

Ha fin dag!

Inga kommentarer: