söndag 12 februari 2012

Gåvor!

För en tid sen prenumererade jag på Allt i Hemmet och Hem & Antik. Med det följde det några gåvor, som jag hämtade ut idag när jag var ner och handlade.


Den låga skålen är från Ittala och i den kommer det säkert att hamna gotterier så småningom. Den fick jag av Hem & Antik.
Den andra skålen är också från Ittala. Den och de två röda ljusglasen, två dukar, en röd och en vit, fick jag av Allt i Hemmet.
Alltid roligt att få något nytt och tidningarna är ju några av mina favoriter. Rena julafton när dom anländer i brevlådan!

Idag har vi haft vårväder här med en par plusgrader och sol! Så skönt att gå ut med vovvarna på promenaden! Idag uppförde dom sig exemplariskt, jämfört med igår. Om det kan Du läsa i min hundblogg, Nu tränar vi!

Snart ska jag dyka ner i TV-soffan och ta tag i stickningen igen. Förutsatt att jag får bort Famos därifrån, vill säga.


Ett kort sen tidigare inlägg.

Må så gott och ha en fin kväll!

Inga kommentarer: