tisdag 31 januari 2012

Ett gott skratt förlänger livet!

Sist jag var hos Carina, så hade Henke filmat Meja när hon sjöng.
Hon skulle sjunga "Räven raskar över isen", men istället blev det "Röven raskar över isen, röven raskar över isen". Det är ju inte så lätt när man är 3 år att få till det.

Idag fick jag Allers, som Carina gav mig i julklappsprenumeration. När jag satt och ögnade igenom tidningen, så hittade jag det här:
Ur patientjournalen:
Patienten bor med hustru
som har fibromyalgi
och åtta vävstolar.
Källa: Dagens Medicin

Förstår att han var sjuk!

Hittade också den här historien:
SHOPAHOLIC
Läraren på Handelshögskolan:
-Vad uppfattar ni som den största skillnaden i konsumtionsmönstret nu jämfört med för femtio år sedan?
-På den tiden upphörde man att spendera när pengarna var slut.

Önskar Er en fin dag! 

Inga kommentarer: