måndag 10 juli 2017

Plädarna!

Då har jag äntligen fått tillbaka mina plädar och schalar från Väveriet i Bollnäs! 
Plädarna var fint beredda, men schalarna var inte klara och eftersom det tog så lång tid att få det gjort, så bad jag att få tillbaka dom. 
Skickade allt för beredning den 19 maj och plädarna blev väl beredda ganska snart, men tydligen är det inte så många som skickar schalar dit för beredning och dom måste ha minst 23-25 meter innan det kunde beredas och dom bara beredde på kvällar och helger, så bad jag om retur. 
Är i alla fall nöjd med plädarna!



Så här blev dom! Nu skall jag bara undersöka var jag kan skicka schalarna för beredning och hoppas på lite snabbare service!

Ha en fin vecka!

Kram Britten ♥

1 kommentar:

Kicki sa...

Vackra blev dom, plädarna, och säkert jättesköna.
Kram