tisdag 22 november 2011

Paket!

Det kom ett paket på posten igår som innehöll detta:







För en tid sen ringde dom från Bonniers Bokklubb och undrade om dom fick skicka en bok och en present. Naturligtvis ville dom att jag skulle använda mig av klubben och den har jag ju varit med i tidigare, så inte mig emot.
Eftersom jag inte läser romaner, så tänkte jag skänka boken i julklapp till Carina, men så hörde jag mig för litegrann vad hon tyckte om Camilla Läckberg och om henne tyckte hon inte. :( Nähä, då blev det inte som jag tänkt då!
Själv läser jag ju inte romaner, men jag får väl offra mig och försöka läsa den här. Ljuslyktan är i alla fall fin tycker jag, men den behåller jag själv!

Som vanligt är det grått och trist väder här. Men en som gottar sig i min säng, är Mio.


Lite svårt att ta kort på en svart katt och med blixt på, så blev hans ögon smala. Men han ser ju ut att mysa i alla fall!

Hoppas att Du också får en mysig tisdag!

/Britten

Inga kommentarer: