lördag 12 november 2011

Bloggbesökare!

Hej, Du som återkommande läser min blogg!

Är såå nyfiken på vem Du är och det hade varit såå roligt om Du ville skriva en hälsning när Du ändå är inne.
När någon nästan varje dag är så intresserad av vad jag har att skriva om, så börjar man ju undra om det är någon jag känner och i så fall vem det är.
Ja, jag vet! Det är ju inte alltid man skriver kommentarer hos bloggarna man besöker, det gör ju inte jag heller. Men andra har ju mycket mer intressant att skriva om! T.ex. inrednings- och handarbetsbloggar. Så därför tycker jag ju själv att jag inte har så mycket att komma med och heller inte skriver så ofta. Så jag hoppas att Du förstår min nyfikenhet?
Nu hoppas jag på gensvar? Ni andra som skriver kommentarer gör mig så glad och tacksam, eftersom Ni insrpirerar mig att fortsätta skriva! Det är ju det som är kryddan i bloggvärlden.

Önskar Er alla en fin helg! ♥

/Britten

Inga kommentarer: