torsdag 26 maj 2011

Tisdagstema: Vänner!

Att vara som hund och katt, sägs ju vara som ovänner. Nu stämmer det ju inte riktigt och det vet ju alla som haft dom tillsammans.
Själv har jag två hundar och två katter och det har aldrig varit något problem.
Alla fyra är ju naturligtvis mina bästa vänner också!
Här är en bild på temat och på mina två hundar, Rollie och Klicker, tillsammans med Mio, en av katterna. Mio har hittat något intressant och hundarna är ju förstås nyfikna!



Fler vänskapliga bilder hittar Du hos Tisdagstema!
Lämna gärna en kommentar så hittar jag till Dig också!
Önskar Dig en fin dag imorgon!

3 kommentarer:

Gökboet sa...

>Men det underlättar minsann om dom är uppväxta tillsammans, eller hur ;)

Mona sa...

>Jag tycker det är underbart att se vänskap mellan olika djurraser och när det gäller vänskap mellan hund och katt så är det inte alls ovanligt.

Birgitta - foto CHIP sa...

>Söta go'a vänner!