måndag 30 maj 2011

Mors dag!

Igår var jag bjuden hem till Carina och Henke på middag.
Henkes föräldrar var också där och vi blev bjudna på inbakad fläskfilé med potatisgratäng och till kaffet hade Henkes mamma med sig en kladdkaka.
Förutom en supergod middag fick jag ett fint gratulationskort och en ask med chokladhjärtan.
Tack för en god middag och presenter!
Som jag skrev igår, så hade ju Oskar vunnit en Bronsmedalj på judotävlingen i lördags.
Så här ser den ut!

GRATTIS än en gång!




När jag sen kom hem var det dags att titta på Mästarnas Mästare. Det är ju såå roligt att se Stenmark, som ju var äldst i gänget, vinna hela tävlingen. Det var nästan lika spännande som när han åkte slalom!
Det visar ju att åldern har ju absolut inget med styrka och kondition att göra. Det borde ju i varje fall jag ta lärdom av!
Ha en bra måndag!

Inga kommentarer: