torsdag 21 december 2017

Vintersolstånd!

Nu går vi mot ljusare tider! Härligt!
Än lär det inte märkas, men det brukar gå fort ändå? Om inte så länge är det dags att tänka på omplantering av blommor och eventuell sådd för balkongen.

Men en dag i taget!
Idag har jag slagit in ett paket till jul och det är det roligaste med julen, tycker jag. Slår alltid in julklappar och presenter själv.


I morse var jag vaken kl 5 och gick ut med hundarna. Sen blev det frukost och en bild på köksbordet. 
Ljust blir det inte förrän ca ½9 och då var det dags att gå med hundarna igen.
Sen har jag strukit julbonaderna och satt upp. Alla har jag broderat själv och det är ju roligt när jag kan använda dom. 




I eftermiddag skall jag åka med bussen och handla, som jag hoppas, det sista inför jul. Sen blir det lite bak och godistillverkning imorgon.

Ha en fin torsdagskväll!

Kram Britten!




Inga kommentarer: