fredag 26 september 2014

Överraskning!

Hade slutat vattna mina 2 Amaryllisar, som man skall göra den här tiden.
Skulle bära ner dom i källaren och låta dom vissna ner, för att ta fram dom senare i vinter. Allt enligt expertråd på nätet!
Nu har jag ju aldrig testat att övervintra mina Amaryllisar, så förstå min överraskning när jag så det här!


En knopp!!
Ser ut som om den vuxit ett tag också? Så nu fick den vatten och jag hoppas att den överlever? 
Det blir både glädjande och intressant att se vad som händer?

Glad blev man ju inte av att se programmet om "Hästmannen" igår!
Stackars man som har slitit så i sina da'r och bli behandlad på detta vis! Det vore väl bättre att han blivit erbjuden hjälp istället för att stjälpa honom?

Nu är ju detta 4 år sen och utgången var ju tragisk för både Stig-Anders och hans hästar. Men som Tv-tittare så har man ju inte alla papper på bordet och det jag läst på nätet, så var filmen hårt vinklad. Men i alla fall, så behandlar man varken folk eller fä på detta sätt!


Önskar Dig en fin helg!


Inga kommentarer: