tisdag 9 september 2014

In i dimman!

Lite spöklikt!


Vackert, men trist!
Avundas inte de som skall köra i denna täta dimma. Det, förutom när det snöar stora flingor, är väldigt tröttande för ögonen. Dessutom är ju viltet i farten den här tiden!
Denna tog jag ca 9 och nu vid 10 så har dimman lättat och solen lyser så fint. Det verkar bli en fin dag?

När jag ser dimman, så kommer jag att tänka på ett tvprogram om en karl som körde i skogen med en häst som hette Dimma. 
Tycker det är ett fint namn på en häst och tyvärr har jag ingen som jag kan döpa! ;)

För att återgå till den soliga dagen, så har jag inte lagt några planer än, men den blir säkert full vad det lider.

Önskar Dig en fin dag!



1 kommentar:

Kicki sa...

Det var en himla dimma i söndags när jag körde till Högbo på utställning. Det är verkligen drygt att köra då.
Det fanns en bra travhäst en gång som hette Dimma, efter henne döpte jag en valp i min andra boxerkull (det var mycket länge sen)
Jag har försökt kommentera här flera gånger utan att lyckas. Hoppas det fungerade nu då.