söndag 3 november 2013

Söndagsnöjen!

Idag har jag bara gjort roliga saker!
Söndag är väl en vilodag och då ska man ha roligt, eller hur? I alla fall tycker jag det ibland.
Lite tråkigt jobb måste jag dock göra.


Att fästa trådar är inget skoj, men det måste också göras ibland. Nu har jag kommit så långt på Mejas tröja som jag har hållit på med länge. Roligt att den snart är klar i fall. Har "bara" kvar att brodera en häst, kanin, gräs, fåglar, hus och staket. Allt enligt Mejas önskningar.
Hon fyller snart år och då önskade hon sig en likadan mössa som hon såg på Göksäter tidigare. Nu har jag stickat den färdig och gjort en tofs också. Det fanns inte på mössan hon såg, men det är ju lite roligare med det.



Nu kan jag äntligen lägga in något som är färdigt 2013 på min FO sida!

Önskar Dig en fin kväll och en bra start på veckan!

Inga kommentarer: