måndag 30 juni 2014

Klart!

Nu har jag målat den stygga lyktstolpen!

Den blev svart och röd istället för getingrandig stolpe och smutsgult betongrör med en fruktansvärt ful blomsterslinga!

Hade en burk rödfärg som egentiligen är till snickerier inomhus, men det sitter väl ett tag i alla fall?

Sen när det har torkat ska jag plantera röda Pelargoner där istället för ljungen som jag satte i höstas. Dom var ju fleråriga, men inte alla överlevde och dom andra var inte så vackra heller efter vintern.





Blev riktigt nöjd med resultatet! Så länge rödfärgen nu sitter kvar? :)

Har också målat sista varvet på det blå skåpet, men har en omgång minst kvar på lådan. Sen tänkte jag tapetsera baksidan inuti med resterna från Laura Ashley-tapeten som jag har i sovrummet. Det blir snyggt!

Som Du ser så har vi sol idag och det är varmt, men några stygga moln finns det också på himmelen. Hoppas att Du har lika fint väder?

Önskar Dig en fin vecka!


Inga kommentarer: