torsdag 7 mars 2013

Vårens baksida!

Nu måste man putsa fönster också!


Smuts efter vintern på utsidan och snoriga nyfikna hundar (läs Klicker) på insidan. Men som Du ser så har vi sol idag, så jag tänkte passa på att putsa. Det blåser småspik här, men det får jag väl stå ut med för att kunna se ut och titta på när våren gör sitt antåg.
Men nu skulle det ju bli kallare och snö väntas till nästa helg. Skit också! Nu när det äntligen är torrt och fint och halkfritt. :(

Snart är det ju påsk också, så då får man börja titta efter lite påskpynt. Det blir inte så mycket, eftersom det mesta har Dotra fått. Men någon bonad och lite fjädrar ska jag väl lyckas få fram?
Ser på bloggarna att dom redan börjar påskpynta och då ska väl inte jag vara sämre. Fast påsken är ju inte så lång och normalt brukar jag pynta samma vecka, men kanske jag skulle ändra den vanan och få lite mer påskskänsla? Nåja, det blir nog påsk ändå oavsett när och med vad jag pyntar!

Ha det så gott i vårsolen!

Inga kommentarer: