lördag 24 september 2011

Min förstörda huv!

Här kommer de utlovade bilderna på bilbesiktningens skada:
Ser Du att hörnet på huven är knäckt?


  




Så här ser det ut inifrån och nu är det svårt att ser var vänster fram är.


Det var det!
Idag har vi halvmulet och ca 15 grader med lite blåst. Skulle ju bada hundarna idag var det tänkt, men så kom jag på att handtaget på slangen var det en spricka i och jag skulle ha köpt ett nytt. Som jag naturligtvis har glömt!
Det sprutar ju vatten bredvid, så då blir jag blötare än hundarna och därför får badandet vänta. Får hoppas på bättre väder någon dag i veckan istället!
Imorgon väntas besök av Dotra med familj, så det är bäst jag lägger på en rem och städar nu.

Ha en finfin lördagkväll!

Ps/ Idag är det 3 månader till julafton! /Ds
/Britten

Inga kommentarer: