tisdag 20 september 2011

Mattvätt

Idag har jag skurat mattor utomhus. Fick äntligen gjort iordning det "bord" som jag skulle ha till tvätten, så nu kunde jag inte skylla på det längre.
Dom lovade skurar idag, men det kom bara några regnstänk under tiden jag höll på med mattorna.
Det var sju stycken som jag skurade och innan jag tog in dom fick dom hänga och rinna av sig ett tag ute.
MEN VAR SKULLE JAG HÄNGA DOM INNE?

Det blev några i badrummet.


Där fick 5 stycken plats. Resten fick jag hänga över innerdörrarna.




Det kommer säkert att ta flera veckor innan dom är torra!

Förresten. Vad gillar Ni systemet med att se alla bilder när man klickar för att se en i förstoring?
Själv gillar jag det inte! Jag vill kunna titta på en i taget och kunna läsa vad som ev. står om just den bilden. Blogger har mycket bra, men det här var dåligt!

Önskar Er alla en fin vecka!

Ps/ Det är inte jag som har vävt mattorna. Ser att någon ser väldigt fläckig ut, men det beror nog på att dom är blöta. /Ds

/Britten

Inga kommentarer: