måndag 24 januari 2022

Bakat idag!

Blir inte många knop gjorda här, men jag har i alla fall bakat en Äppelkaka till kaffet idag!
Hade slut på mina Kardemummabullar sen några dagar tillbaka. Eftersom jag inte varit till affären det senaste, så blev det lite bakning? 
Faktiskt så är det ju både billigare och godare med hembakt.


Imorgon kommer Kvick och skall vara här tills på onsdag eftermiddag. Ska bli roligt att få lite hundsällskap och så kommer jag ju ut på promenad också. 
Lite motion skadar ju aldrig!

Faktiskt så har jag ju börjat träna på ett kombinerat gym och sjukgymnastikföretag här i Henån. Det går bättre än jag trodde? Bara jag får ändan ur vagnen och kommer mig iväg?
Tänkte träna 2 ggr i veckan, men med de dyra elräkningarna som är nu, så får jag satsa på 1 gång.
Trodde jag skulle få världens träningsvärk, jag som inte rört mig ordentligt sen jag fick artosen och Klicker inte fanns mer, men icke. Så jag ska inte klaga!
Det var allt för den här gången! 


Inga kommentarer: