lördag 12 oktober 2019

Vantar och Begravning!

Äntligen fick jag stickat den andra vanten!


Det tog mig 3 år att börja på den andra vanten! Tänk att det ska ta så lång tid?
Dessutom glömde jag ju vilken storlek på stickorna jag hade tidigare, så den blev nog liite större. Men shit happens! 
Nu ska dom bara tvättas, så ojämnheterna rättar till sig, så är dom klara sedan.
Hösten börjar ju bli kall och det är med ett par vantar när jag går ut med Klicker.

Från det ena till det andra, så var det begravning för Gunnar igår!
Det var en fin begravning och många gamla vänner och släktingar till honom var där. Snabbt gick det också. Ca 45 minuter så var allt över. Mycket trevlig och bra präst som pratade lite om Gunnar och nämnde både mig och barnbarnen i sitt tal. Dessutom nämnde han Gunnars intresse för motorcyklar i ungdomen och en ungdomsvän, som han åkte mycket MC tillsammans med var ju också där.
Efter begravningen åkte vi, Carina med familj, jag och en systerson till Gunnar med fru, hem till Carina och åt middag.
En trevlig avslutning på en sorgsam dag!

Ha det gott och på återseende!

/Britten

Inga kommentarer: