lördag 9 juni 2018

Lite nya kläder!

Det behövdes fyllas på i garderoben med lite överdelar och sommarskor.
Jag har börjat få en katalog från Your Look For Less som har mycket billiga och snygga kläder.

En skjorta!


En Tunika!


Ett par slip-in skor!


Sköna att ha nu på sommaren och skorna var riktigt sköna. 
Tyvärr levereras varorna från Tyskland, så det tog 9 dagar från det jag fick mejl att det var skickat till jag fick sms att dom kunde hämtas. Kan tyckas vara kort tid, men när man väntar på något gott...?
Jag är i alla fall mycket nöjd!

Här är det varmt som vanligt och mycket torrt. Nu lovas det regn imorgon och jag hoppas att vi får massor? Fr.o.m. måndag ska det bli mycket svalare och det väntar jag också på!

Ha det gott och på återseende!

/Britten

3 kommentarer:

Paula sa...

Hej, jag tror att jag också sett någon katalog från dem men aldrig beställt något. Jag anlitar flitigt Cellbes som jag tycker ha bra utbud till vettiga priser. Annars handlar jag en hel del på min egen loppis! Jag brukar få tag på överdelar men aldrig byxor. Gillar secondhand för då får jag lite annorlunda kläder till en billig peng och det gör inte så mycket om de inte håller i all evighet. Sandalerna såg jättesköna ut, men jag tycker det är knepigt att beställa skor som man inte kan prova. Funkar sällan bra för mig och mina fötter. Så fin du kan känna dig nu i sommarvärmen! Kram

Paula sa...

Tittar in o önskar trevlig helg! Inte har vi några björnar mitt i byn heller! Det får jag verkligen hoppas, däremot där jag bodde förr mitt i skogen, där kanske det traskat en o annan genom tiderna...
Kram

Kicki sa...

Den katalogen känner jag inte till.
Jag har en nästan likadan skjorta som den du köpte.
Skor har jag aldrig vågat köpa via nätet. Vilken tur att dina både passade och var sköna.
Kram