lördag 29 oktober 2016

Tur i oturen

Igår var en granne och jag på loppis i Henån. När jag backade ut från parkeringen så small det!


Såg inte bilen bakom av någon underlig anledning?
På den blev det, som tur var, ingen stor buckla. Men den får ju in på verkstad så det kostar naturligtvis.
Allt var ju mitt fel, så det var ju bara att ringa LF och jag blev 1000 kr fattigare! Smidigt idag att skadeanmäla och slippa fylla i papper.
Så förbaskat onödigt nu före födelsedagar, jul och dyrare elräkningar! :(
Annars går vi våra promenader, Klicker och jag.


Önskar Dig en fin helg!      
Ha det gott och på återseende!

/Britten

2 kommentarer:

Kicki sa...

Aj då! Vilket skit med bilen, onekligen utgifter som man vill klara sig utan.
Trevlig helg!

Paula i pörtet sa...

Asch då, så synd med extra utgifter! Hördu, har du ingen snö? trodde det nästan var hela landet som fått ett vitt täcke nu...
Inte jobbar jag 40 timmar i veckan, det är 40 lektionstimmar totalt som de nyanlända får! Jag har fyra lektioner i veckan i tio veckor, ända fram till jul! Sen har jag en dag i veckan på loppis, det blir tre dagar med aktiviteter , alldeles lagom tycker jag!
Kram från pörtet