lördag 15 mars 2014

Julförberedelse!

Ha Ha!
Jag är ute i tid kan man säga. Hittade denna bonad som inte är såå mycket kvar att brodera på.


Det är många år sen jag köpte den här. Började, som alltid, med stor lust att brodera och sen gick luften ur mig som vanligt. Plattsöm är inte min starka sida och när det blir för tråkigt, då tappar jag lusten.
Vet inte hur många projekt jag har liggande? Många fler än de som är inlagda på WIP-sidan.
Planerar att sy lite varje dag, så kanske den snart är klar?

Har inte bestämt om det skall bli en bonad att ha på väggen eller en kudde kanske? 
 Husmannsplassen i Hidlesundet (länk) såg jag en så fin kudde som hon gjort av en bonad och det var ju en bra idé. Kolla in den bloggen, för hon har såå mycket fint och många fina idéer. Själv kan jag sitta i timmar och läsa alla fina bloggar som finns.
Men nu är det middagsdags och jag skall laga köttbullar och potatismos!
Haa Dee!

Inga kommentarer: