måndag 16 juli 2012

Har Du sett?

Mina nya träskor?


Trä-skor är det ju egentligen inte, men inte de mjuka som jag trodde det skulle vara. För ryggens skull, så behöver jag skor med lite svikt i och det är det ju inte i dom här. Det är visserligen plastsula, men den verkar vara stum. Än så länge i alla fall. Snygga är dom, tycker jag!
En annan snygg detalj är ju de flätade banden.


Detta blir mina fina träskor, för det jag egentligen var ute efter också, var ett par svarta, mjuka, som jag kan springa ut och in i med hundarna och annat som jag håller på med utomhus.
Har letat i några skoaffärer, men inte hittat några ännu, så tills vidare får jag gå i dom här gamla trotjänarna!


Hål både på sidan och under på den ena skon. Inget att gå ut i när det regnar! Men jag fortsätter mitt sökande.

Idag har vi sol och blåst här! Hoppas att Du har bra väder där Du bor också?

Må så gott!

Inga kommentarer: