onsdag 23 april 2014

Våren!

Nu är det full fart på våren!
Igår när jag gick med hundarna stod slån i knopp och idag ser den ut så här:




Man kan ju plocka bären sen och göra saft. Jag har aldrig smakat sån saft, men jag brukar heller inte plocka bären som ska frysas flera gånger innan det går att göra saften. Inget för mig alltså!

Idag har jag genomgång av hundarnas pälsar. Nu fäller dom enormt och det flyger hundhår längs med golven.
Hittills har jag bara borstat Rollie och just nu tar jag en kaffepaus för att vila ryggen.
Sen blir det Klicker's tur och därefter blir det kloklippning. Sen är dom som nya igen! 
Det blir skönt för dom nu när det är varmt.

Idag blåser det och nån värme är det inte att tala om och solen lyser fläckvis.
Annars är allt som vanligt!

Önskar Dig en fin dag!


Inga kommentarer: